سلام
احسان ابراهیمی هستم رتبه ۱۱ کنکور تجربی ، دانشجوی پزشکی علوم پزشکی تهران.

من قبل از سال کنکور دانش آموز متوسطی بودم و علاقه زیادی به درس خوندن نداشتم و تابستون رو هم از دست داده بودم و خیلی سردرگم بودم و استرس داشتم که یک روز پستی از دکتر جوادیه که در مورد شیوه خوندن دروس رو توضیح میدادن رو دیدم.

من از اون نکات توی شیوه درس خوندنم استفاده کردم و دیدم که همون هفته ترازم رشد کرد. روز بعد از آزمون بود که با دکتر جوادیه تماس گرفتم و شرایطم رو برای ایشون توضیح دادم، ایشون از همون ابتدا با دانش و تجربه ای که داشتند منو راهنمایی کردند و در ابتدا پکیج نخبگان پزشکی تهران رو تهیه کردم و با برنامه ریزی شخصی و دقیقی که دکتر جوادیه برای من انجام دادند رشد خوبی رو توی ترازها پیدا کردم و اعتماد به نفسم بیشتر شد و رویای رتبه برتر شدن به ذهنم اومده بود که تصمیم رو با دکتر در میان گذاشتم و ایشون برنامه ی جدیدی به من دادن که بتونم بیشترسطح خودمو ارتقا بدم.

یکی از مشکلات من دروس عمومی بود که با اعتماد به دکتر جوادیه و برنامه ایشان و منابعی که ایشون معرفی کردند، تونستم ضعف خودمو بعد از عید تو دروس عمومی جبران کنم و عربی رو به ۱۰۰ درصد برسونم و باقی دروس رو هم بالای ۸۵ درصد بزنم.

ویژگی که پکیج نخبگان پزشکی تهران داشت این بود که شیوه درست درس خوندن و شیوه درست تست زنی و مرور رو هم برای هر درس آموزش میدادند و تونستم با تکنیک هایی زیر۴۰ ثانیه تست بزنم وهمزمان از نکات کانال VIP دکتر جوادیه هم استفاده میکردم و تاثیرش رو روی ترازهام و درصدهای آزمونم میدیدم.

روز قبل کنکور توی کلاس پیش بینی آزمون موسسه مداد قهرمان شرکت کردم و فردای اون روز سر جلسه کنکور با دیدن سوالات مشابه که روز قبل و در پکیج های آموزشی یاد گرفته بودم استرس ام کاهش یافت و تونستم با اعتماد به نفس بهتری آزمون بدم و حتی ۳۰ دقیقه وقت هم اضافه آوردم وتونستم رتبه ١١ کنکور رو کسب کنم.